• تاریخ: ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
  • شناسه خبر: 5943

اهم فعالیتهای انجام شده در بیمارستان ممسنی در زمان مدیریت دکتر حبیب الله محمودی

روابط عمومی بیمارستان ولیعصر شهرستان ممسنی در هفته ی گذشته مهمترین فعالیت های انجام شده در این بیمارستان از زمان ریاست دکتر حبیب الله محمودی را منتشر کرد

دکتر حیبب الله محمودیاهم فعالیت های دکتر حبیب الله محمودی در مدت تصدی ریاست بیمارستان ولیعصر شهرستان ممسنی به شرح ذیل  اعلام می گردد :

·طرح طرح های عمرانی :

۱-    شروع توسعه اتفاقات با زیر بنای ۵۵۰ متر مربع با اعتبار اولیه ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال که در حال حاضر در مرحله اجرای سقف می باشد .

۲- شروع ساخت ICU بزرگسالان در حال حاضر ۸۵ % پیشرفت فیزیکی داشته است .

۳- تکمیل فاز اول بلوک زایمان ( خرید ۵ عدد سینک اسکراب ، نصب درب های آلومینیومی ، نصب درببرقی ، نصب استیشن پرستاری ، رنگ آمیزی و خرید تجهیزات لازم از جمله ۴ عدد تخت برقی ، NST ، دستگاه D/C  شوک ۵ عدد یخچال و … ) و افتتاح شدن درآینده نزدیک .

۴- پیگیری تکمیل کلینیک ویژه از ۱۲ % به ۳۹ % ( مرحله فندانسیون به مرحله اجرای سقف )

۵- پیگیری جهت ساخت پانسیون پزشکان متخصص و اخذ موافقت ۲ واحد در سال جاری .

۶- نصب بالابر درجلوی درب ورودی بیمارستان و انتقال پارکینگ به خارج از بیمارستان با  توجه به طرح توسعه اتفاقات و کمبود فضای فیزیکی بیمارستان .

۷- بهسازی سرویس های بهداشتی بخش ها .

·       تجهیزات پزشکی :

۱- تهیه دستگاه سونوگرافی تمام دیجیتال سامسونگ از طریق معاونت محترم درمان

۲- تهیه پروب واژینال جهت سونوگرافی از طریق معاونت محترم درمان

۳- تهیه دستگاه الکتروشوک جهت زایشگاه از طریق معاونت محترم توسعه

۴- تهیه ماشین بیهوشی از طریق معاونت محترم درمان

۵- تهیه ماشین دیالیز از طریق واحد بیماران خاص

۶- تهیه ۴ دستگاه تخت برقی جهت LDR از طریق معاونت محترم درمان

۷- تهیه فیتال مانیتورینگ NST جهت LDR از طریق معاون محترم درمان

۸- تهیه تروپونین متر جهت آزمایشگاه

۹- تهیه بیلی روبین متر از طریق بیمارستان

۱۰-تهیه میکروسکوپ آزمایشگاه جهت پاتولوژیاز طریق بیمارستان

۱۱-تهیه ۱۰ عدد برانکارد جهت اورژانس از طریق بیمارتسان

۱۲-تهیه ۱۰ عدد ترالی حمل دارو و حمل دستگاه از طریق بیمارستان

۱۳-تهیه ست های بخیه گوش و چست تیوب از طریق بیمارستان

۱۴-تهیه ۱۰ عدد گوشی پزشکی با کیفیت بالا جهت بخش ها

۱۵-تهیه میکروسکوپ جراحی چشم جهت اتاق عمل از طریق معاون محترم درمان

۱۶-تهیه لاپاراسکوپ از طریق معاون محترم درمان

۱۷-پیگیری جهت تعویض مانیتورهای بخش CCU با توجه به قدیمی بودن سیستم

۱۸-پیگیری جهت تهیه ماموگرافی تمام دیجیتال و اتوآنالایزر و OPG از طریق معاون محترم درمان

·       واتحد تأسیسات

۱-    خرید چند دستگاه فن کوئیل سقفی جهت واحدهای بیمارستان

۲- خرید ماشین لباسشوئی تمام اتوماتیک جهت پرسنل در واحد لاندری

۳- گسترش و رنگ آمیزی پارکینگ پرسنل

۴- خرید کانکس جهت درب نگهبانی بخش ها

۵- خرید کانکس و  تجهیزات جهت پرسنل نیروی انتظامی مستقر در بیمارستان

۶- بهسازی محوطه بیمارستان و پانسیون پزشکان و تأمین روشنایی در محوطه پزشکان

۷- تجهیز پانسیون پزشکان متخصص ( خرید جاروبرقی ، لباسشوئی ، ماکروفر ، اسپلیت ۶ عدد )

۸- نصب و راه اندازی ۳ دستگاه مشعل دیگ بخار آب گرم .

۹- سرویس و فیلتراسیون دستگاه اکسیژن ساز

۱۰-ساخت سوله جهت لوازم مصرفی واحد لاندری

۱۱-ساخت و شاسی کشی و اجرای فندانسیون جهت اتاق وکیوم تأسیسات

۱۲-فعال نمودن سیستم سامانه ای جهت تعمیرات

·       بهداشت محیط :

·       1- تعمیر و سرویس ماشین های لباسشویی و خشک کن و آب گیر واحد لاندری

۲- بهسازی سرویس های بهداشتی عمومی بیمارستان ( کاشیکاری کف ، نصب فلاش تانک ، نصب روشویی ، تعویض درب و … )

۳- پاک سازی کانال جمع آوری آب باران ازآشغال و علف های هرز

۴- تهیه تلمبه سم پاش پشتی استیل ۲۰ لیتری

۵- برنامه ریزی جهت حضور کارگران تنظیف کار تا ساعت ۲۳:۰۰ در بخش های بستری

۶-  پیگیری جهت رفع مشکل دستگاه بی خطر ساز که ظرفیت مناسب جهت بیمارستان را نداشته که مقرر شده دستگاه مناسب تر و با ظرفیت بالاتری خریداری شود و این دستگاه ( کاسپیم البرز ) به شبکه داده شود .

۷- خرید و نصب جامایع هنرب در بخش های مختلف

۸- تهیه و نصب شماره تخت برای اتاق بیماران و نصب تابلوهای راهنما

۹- ساخت انبار جهت واحد لاندری برای نگهداری مواد شوینده و ضد عفونی کننده

۱۰- نصب کمد و پارتیشن MDF در بخش های مختلف بیمارستان

۱۱-آموزش جهت پرسنل جدید الورود ومدون اعتبار بخشی در بحث بهداش محیط

۱۲-پیگیری جهت تهیه ماسک مناسب با توجه به نوع کار یا همکاری واحد بهداشت حرفه ای

۱۳-همکاری با محموعه به عنوان مسئول خدمات و بهینه سازی برنامه کاری و عملکرد کارگران که موجب رضایتمندی بیشتر شده است .

۱۴-پیگیری جهت تهیه تجهیزات لازم از قبیل سطل زباله ، ماشین چمن زنی ، آب سرد کن ، هود و البسه کارگران و …

۱۵- پیگیری مکرر و مداوم جهت تصفیه تکمیلی و استفاده از پساب خروجی جهت فضای سبز

۱۶- کف پوش کردن اتاق عمل سرپایی اتفاقات

۱۷-پیگیری جهت تعویض وسایل مستعمل ( صندلی ، میز ، که تاحدودی انجام شده است )

۱۸-طعمه گذاری و سم پاشی جهت کنترل حشرات و جوندگان

۱۹-نظارت بر موازین بهداشتی در ساخت و ساز واحدهای جدید و در حال تغییر

۲۰-پیگیری جهت استاندارد نمودن روشنایی ، گرمایشی و سرمایشی واحدهای مختلف بیمارستان

۲۱- تعویض بوری های درب و پنجره که پاره بودند .

۲۲- نصب درب توریدار بر روی درب های گلخانه بخش های بستری جهت جلوگیری از ورود حشرات به بخش

·       واحد تغذیه

۱-  تنوع در برنامه غذایی بیمارستان و افزایش رضایتمندی بیماران و پرسنل و پزشکان

۲- تدارک شیر پاکتی کم چرب و بیسکویت در بسته بندی کوچک جهت پذیرایی از پزشکان متخصص درمانگاه حین انجام فعالیت

۳- فعال نمودن واحد مشاوره تغذیه و رژیم غذایی و ارائه خدمات مشاوره تغذیه به بیماران بستری در بخش ها

۴- خرید دستگاه گرمکن غذا جهت نگهداری و ایمنی مطلوب غذای پخته و خرید یخچال کبابی جهت 

نگهداری و ایمنی مطلوب کباب کوبیده و جوجه کباب های خام قبل از پخت.

۵- خرید آب چکان بزرگ مخصوص نگهداری ظروف غذا خوری پرسنل پس از شستشو

۶- جایگزینی سیخ های مخصوص جوجه کباب ( تماماً آلومینیوم ) به جای سیخ های فلزی با روکش آلومینیوم که به لحاظ زنگ زدن مخاطرات سرطانزایی را در پی داشت به تعداد ۲۵۰ عدد

·       امور فرهنگی :

۱-    دعوت از نماینده محترم شهرستان و بازدید از بیمارستان و دیدار با پرسنل

۲- دعوت از شهردار و اعضاء شورای شهر و امضاء تفاهم نامه در رابطه با دفع پسماندهای غیر عفونی بیمارستان و بهسازی فضای سبز بیمارستان و آسفالت کنار گذر بیمارستان

۳- برگزاری جلسه افطاری با حضور مسئولین شهرستان درماه مبارک رمضان

۴- تشکیل مجمع خیرین بیمارستان

۵- تشکیل حلقه صالحین بسیج جامعه پزشکی

۶- برگزاری روز پزشک و کارمند و تشویق ۱۰ نفر از پرسنل و ۷ نفر ازپزشکان

۷- برگزاری جلسه مشترک با حضور نماینده بیمارستان شهرستان و ریاست محترم دانشگاه ، ریاست شبکه و ریاست بیمارستان دردفتر ریاست دانشگاه

۸- پیگیری و تشکیل جلسه با خیرین جهت ساخت بخش دیالیز و کولیز که انشاء اله در آینده نزدیک عملیاتی می شود .

·       سایر اقدامات :

۱-    جذب پزشکان متخصص در رشته های جراحی عمومی و کاردیولوژی

۲- افزایش پرسنل و کادر آزمایشگاه و افزایش تعداد و کیفیت آزمایشات

۳- مکاتبات متعدد با دفتر پرستاری دانشگاه جهت انتقال نیروهای پرستار بومی شاغل در بیمارستان های شیراز جهت افزایش کیفیت خدمات پرستاری

۴- مکاتبه با واحد فناوری اطلاعات جهت اینترنتی کردن برنامه درمانگاه پزشکان متخصص

۵- مکاتبه با واحد فناوری اطلاعات جهت اسکن پرونده های بایگانی که در مراحل ، پایانی اخذ قرارداد می باشد .

۶- راه اندازی سیستم PACS در پانسیون پزشکان متخصص

۷- راه اندازی سیتم موبایل PACS جهت گزارش CT Scan ها توسط رادیولوژیست در ایام تعطیلات و شب ها .

۸- راه اندازی  آزمایشات جدید از جمله تروپونین به روش کیفی و LOL , HOL

۹- پیگیری جهت راه اندازی سایر آزمایشات تخصصی از جمله تیروئید ، مارکرهای ویروسیB HCG و سایر آزمایشات

۱۰-  برگزاری کمیته ها به صورت ماهیانه

۱۱-پاسخ دهی به موقع به شکایات ونامه های دانشگاه

۱۲- پیگیری مطالبات و پرداخت عملکردی پرسنل و پزشکان که طی ۳ ماه گذشته حدود ۳ ماه پرداخت شده است .

۱۳- پرداخت مقیمی پزشکان تا آخر تیر و ماندگاری تا آخر خرداد ۹۵

۱۴-  افزایش تعداد زایمان بدون درد

۱۵-  ساماندهی نیروهای پرستاری در کلیه بخش ها به خصوص اتفاقات و بخش داخلی

۱۶-   توجه ویژه به بحث آموزش و ارتقاء سطح علمی پزشکان اسکرین و کادر درمان با برگزاری کلاس های آموزشی

۱۷-  افزایش تعداد روزها و ساعات حضور پزشکان متخصص و در نتیجه افزایش تعداد بیماران ویزیت شده از جمله پزشکان زنان و زایمان ، قلب که به صورت صبح و عصر حضور دارند .

۱۸-  پیگیری و تلاش جهت کسورات اسناد بیمه ای


  1. سوشیانت گفت:

    خدمتگزاری بیریاوبی الایش خداوند همه خدمتگزان صدیق رادرپناکتفش حفظ میفرمایند

    Thumb up 0 Thumb down 0

  2. حامد گفت:

    کار دکتر محمودی بیسته.ساده بی آلایش بی ادعا و پرتلاش

    Thumb up 2 Thumb down 0