• تاریخ: ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
  • شناسه خبر: 5173

مخابرات و همراه اول ناتوان از رفع یک مشکل خودساخته!

یک هفته از آغاز طرح ترابرد بین اپراتورهای تلفن همراه میگذرد اما سردرگمی همراه اول بعنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه  و مخابرات بعنوان مجری این طرح عجیب به نظر میرسد

طرح ترابرد (تغییر اپراتور تلفن همراه بدون تغییر شماره) از روز بیستم تیرماه سالجاری کلید خورد اما کارغیرکارشناسی و بدون برنامه ریزی شده مخابرات باعث سردرگمی مشترکین تلفن همراه شده است

یکی از مشترکین ایرانسل که قصد داشت با حفظ شماره ش اپراتور سرویس دهنده ش را از ایرانسل به همراه اول تغییر دهد در گفتگو با پایگاه خبری دیارممسنی گفت: من در روز دوم این طرح از طریق سامانه http://join.mci.ir اقدام به ثبت نام و درخواست تغییر اپراتور سیمکارتم از ایرانسل به همراه اول را کردم.درخواست من در سامانه همراه اول ثبت شد و کد تایید نیز برای من ارسال شد.و پیامکی نیز از شماره ۶۶۷ برای من ارسال شد و از من خواست برای تایید ترابرد عدد ۱ را ارسال کنم بلافاصله پیامکی برایم ارسال شد که سیمکارت شما بزودی غیرفعال خواهد شد جهت دریافت سیمکارت جدید به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنید

عصر همان روز به دفاتر خدمات ارتباطی نورآباد مراجعه کردم اما هیچکدام به من سیمکارت تحویل ندادند و گفتند از این طرح آشنایی ندارند.مراجعه من در روز ۲۲ تیرماه به دفاتر و امور مشترکین مخابرات شهرستان ممسنی نیز بی فایده بود تا اینکه روز ۲۳ تیرماه از طرف امورمشترکین شیراز با من تماس گرفتند که به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و سیمکارت تحویل بگیرید من اینکار کردم و سیمکارت خام از یکی از دفاتر خدمات ارتباطی دریافت کردم و به صورت تلفنی سریال سیمکارت را برایشان خواندم و به من گفتند تا عصر فعال خواهد شد.

عصر آنروز گذشت و سیمکارت ایرانسل من در اپراتور همراه اول فعال نشد.از فردای آنروز تماس من با امور مشترکین شیراز بی پاسخ می ماند.روز ۲۶ تیرماه نیز از امورمشترکین تهران با من تماس گرفتند و پیگیر وضعیت ترابرد سیمکارتم شدند که جریان را به آنها توضیح دادم قرار شد پیگیری کنند.

یک هفته از درخواست من میگذرد.در حالی که حداکثر زمان اجرای ترابرد ۳ روز و ۵ ساعت هست طبق قانون ترابرد.

الان سیمکارت من از شبکه ایرانسل خارج شده است و به همراه اول هم متصل نشده است.نه دفاتر خدمات ارتباطی و نه امور مشترکین هیچکدام توان حل مشکل رو ندارند. بارها با سامانه ۹۹۹۰ (به قول خودشان پشتیبان) همراه اول تماس گرفتم اما فقط یک جواب به من میدهند که به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کن!!

حالا من مانده ام و سیمکارت اصلی ام که یک هفته است قطع شده و هیچکس پاسخگو نیست.

اینکه بزرگترین اپراتور تلفن همراه( البته به قول خودشان) و مخابرات و دفاتر خدمات ارتباطی  قادر به رفع این مشکل نیستند جای تاسف دارد و نشان میدهد این طرح بدون زیرساخت و کارشناسی و بدون توجه به مشکلات احتمالی صرفا برای یک مانور تبلیغاتی راه اندازی شده است و جز دردسر برای مردم چیزی عاید این ملت ندارد.

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من. آنچه البته به جائی نرسد فریاد است


This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

*